uitbreiding padelbanen 3 en 4

De Algemene Leden Vergadering (ALV) oordeelde  op 4 juli 2023 unaniem positief over het voorstel van het bestuur om alle voorbereidingen te treffen om het tennispark met 2 padelbanen uit te breiden.

De uitbreiding bestaat uit 2 extra padelbanen, die haaks op de  bestaande padel banen worden aangelegd. De leden gaven aan dat een open ruimte in het midden van de padelbanen de optimale lay out is.

De benodigde omgevingsvergunning is inmiddels bij de gemeente aangevraagd.

Om het benodigde bedrag bij elkaar te krijgen zal er een lening aangegaan worden. Ook zal er een crowdfundingsactie onder de leden worden gehouden. Het bestuur mikt op een opbrengst van 50 duizend Euro. De vergoeding zal 4% bedragen.

De leden en niet leden kunnen inschijven voor deze aktie via het inschrijvingsformulier: https://www.tennisclubmaarheeze.nl/form/inschrijven_crowdfunding_actie. De minumum leeftijd is 18 jaar om hiervoor in te schrijven

De prospectus van de ledencertificaten is toegevoegd aan deze pagina en kan worden gedownload.

Het verslag van de jaarvergadering kun je van onze site downloaden via devolgende link: verslag jaarvergadering 4 juli uitbreiding padelbanen

Padel TCM prospectus ledencertificaat lening baan 3 en 4.pdf