Tennisbaan reserveren

Hoe kan ik een tennisbaan reserveren en boeken ?

Dit kan op twee manieren: via de website of via de KNLTB club app. Om een baan te kunnen boeken moet je inloggen in "mijn Club" op de website of via de KNLTB club app, die dan op je telefoon moet zijn gedownload. Hoe je inlogt en de app download staat  hier uitgelegd.

Je kunt vervolgens een tennisbaan reserveren. Dit wijst zich verder vanzelf

wat zijn de regels voor het boeken van een baan:

• je kunt voor max 1 uur minuten een baan boeken voor 2,3 of 4 personen,
  • je kunt max twee keer op een dag een baan boeken
  • je kunt minimaal 30 minuten van te voren een baan boeken
  • je kunt max 7 dagen van te voren (168 uur) een baan boeken
  • je kunt een introduce (geen lid van TC Maarheeze)  meenemen, dit kost 5 Euro per introduce

Iedere speler krijgt een mail met de bevestiging van de reservering. Wees op tijd en mocht je toch niet kunnen, zeg de baan op tijd af, anders telt dit als boeking.

De boeking van een padelbaan gaat op dezelfde manier met een paar kleine verschillen. Zie hiervoor :reserveren padelbaan

Waar moet je nog meer rekening mee houden: We proberen zoveel mogelijk energie te besparen door de lampen zo efficient mogelijk te gebruiken. Een uur de lampen aan kost nu ongeveer 3 Euro, maar kan in de toekomt makkelijk 5 keer zo duur worden, dus 15 Euro

Hanteer daarom devolgende regels:

1.   Verlichten van baan 6.

We sluiten baan 6 voor normaal gebruik in de avonduren. Deze baan hebben we niet nodig en je we gebruiken hem alleen nog in speciale situaties. Je kunt hem dan ook niet reserveren in de app.  Dan besparen we op de verlichting van 4 halogeenlampen. Op de licht schakelaar van baan 6/7 komt een slot.

2.   Lampen direct uit als je stopt.

Als je stopt met tennis/padel en de baan is daarna niet door een ander gereserveerd doe de lampen direct uit.

3.   Geen lampen onnodig aan:

De lampen van baan 2 en 3 en van baan 4 en 5 zijn gekoppeld, dus als je voor baan 2 reserveert zijn de lampen ook aan voor baan 3, idem voor baan 4 en 5. Als je dus ziet dat er een reservering is op baan 2, reserveer dan op baan 3, dan hoeven er geen extra lampen aan. Dit scheelt een stuk.

En dan nog dit: spelen op baan 1, het centercourt, kost tweemaal zoveel stroom als spelen op een van de andere banen. Daar kun je dus ook rekening mee houden met je baanreservering.

Groepsreserveringen

Voor groepen, die elke week op een vast tijdstip spelen kunnen banen gereserveerd worden voor de hele groep. De individuele deelnemers van de groep hoeven dan niet meer te reserveren. Je kunt via de vragenbox onder aan de pagina aangeven of je daar gebruik van wil maken.

Geef aan

• Wie de contactpersoon is
  • welke leden deel uitmaken van de groep
  • welke baan (banen), op welke weken op welke dag en tijd