Introductie

De Tennisclub Maarheeze (TCM) is opgericht in 1972. Het park is onderdeel van het sportcomplex De Romrijten. Het is mooi gelegen in een groene omgeving en telt zes kunstgrasbanen en een oefenmuur.

In juli 2022 zijn er ook twee nieuwe padelbanen bijgekomen, die mogen rekenen op grote belangstelling.

Het iets hoger gelegen paviljoen geeft een goed zicht over de banen. De kleedruimte wordt gedeeld met de plaatselijke hockeyclub. Het aantal leden bedraagt per 1 april 2023 ongeveer  320 waarvan 40 jeugdleden. De bar in het paviljoen wordt verzorgd door eigen leden, evenals het parkonderhoud. TCM verheugt zich op een enthousiast team van vrijwilligers.  Edwin Vissers en Marco Hulsbosch zijn de tennis trainers van de club. Ruud Pleunis verzorgt de padellessen.

TCM is een actieve club. Het jaarprogramma bevat een open (jeugd -) toernooi, de KNLTB voor- en najaarscompetitie, een voorjaarscompetitie junioren, een externe wintercompetitie met regionale clubs, een aantal interne gezelligheidstoernooien voor jeugd en senioren, de Cranendonck kampioenschappen enz.

TCM geniet financiële ondersteuning van een aantal trouwe plaatselijke en regionale sponsoren.

Over actuele ontwikkelingen worden de leden geïnformeerd per nieuwsbrief, die via email wordt verzonden. Uiteraard is deze informatie ook beschikbaar op de website van TCM (www.tennisclubmaarheeze.nl).

20220612_201253.jpg