Padel lessen

Het is mogelijk bij TCM padellessen te nemen. Alleen leden van TCM kunnen deze volgen. Ben je nog geen lid?  Schrijf je dan eerst in als lid van TCM via de volgende link: lid worden van TCM

De lessen vinden plaats op de dinsdagavond van 18.00 - 22.00 uur.

Op het inschrijfformulier kun je je wensen aangeven, bv gewenste lestijd. We proberen hier natuurlijk zoveel mogelijk rekening mee te houden maar het is niet altijd mogelijk. Meld je daarom zo snel mogelijk aan als je speciale wensen hebt.

Je krijgt bericht van de padel leraar als en wanneer je bent ingedeeld voor het volgen van de lessen

De kosten zijn 75.- Euro voor senioren  voor 5 padellessen.  Deze dienen voldaan te worden aan de club wanneer je bent ingedeeld voor de les. Je krijgt hiervoor een rekening van de club. Je hebt in principe met vier cursisten tegelijk les.

Je kunt je tot 14 mei 2024 opgeven voor de padellessen voor de mei/juni 2024 cyclus (start op 21 mei 2024) via  opgave formulier padel lessen  .