Lesreglement

De tennis trainingen worden verzorgd door onze trainers Edwin Vissers (jeugd) en Marco Hulsbosch (senioren).

Een lesuur bestaat uit 50 minuten. Een half lesuur uit 25 minuten. Middels je opgave voor 1 uur heb je voor 60 minuten de beschikking over de baan en 50 minuten effectieve lestijd. De trainer kan zelf in de korte pauze beslissen of hij op de baan blijft of voor een korte onderbreking even van de baan af gaat.

In de week voorafgaand aan je 1e training ontvang je bevestiging van de trainer over de dag en tijd.

Als lessen uitvallen wegens weersomstandigheden of ziekte/afwezigheid van de trainer zullen deze lessen ingehaald worden. Het is mogelijk dat groepen moeten worden samengevoegd of als het aanhoudend regent de trainer binnen een theorieles geeft. De inhaallessen worden in overleg met de trainer gegeven.

Indien de trainer voor langere tijd is uitgeschakeld,  zullen we proberen een vervang(st)er te vinden die de lessen (tijdelijk) overneemt.

Indien je door ziekte of andere persoonlijke redenen de les niet kunt volgen, heb je geen recht om deze les(sen) in te halen, omdat de les wel plaats heeft gevonden. Wel kun je in overleg met de trainer bekijken of gemiste lessen mogelijk anders in te halen zijn, bijvoorbeeld in een andere trainingsgroep. Hieraan kun je echter geen rechten ontlenen. Het is niet toegestaan om zelf een vervanger te regelen als je verhinderd bent. Verhinderingen graag altijd vooraf doorgeven aan de trainer.

Indien een leerling langdurig geblesseerd raakt, volgt er een korting op de vervolglessen. Restitutie van trainingsgeld vindt alleen plaats als het volgen van de tennislessen niet meer mogelijk is.

Aanmelden voor de training  gaat via de trainer die ook het lesgeld incasseert. (nb: Dit geldt alleen voor de senioren. De club incassert het lesgeld voor de junioren)
Door aanmelding van de training ga je akkoord met de algemene voorwaarden van het lesreglement.

Bij het volgen van de tennislessen is het dragen van tenniskleding en het dragen van goede tennisschoenen met voldoende profiel verplicht (geen schoenen met noppen want die beschadigen het kunstgras).

Indien je vragen en of opmerkingen hebt omtrent de lesaspecten kun je contact opnemen met de trainer.
Wij wensen je een plezierige en leerzame training toe.