Inloggen "mijn club"

Rechts boven op de pagina zie je het veld: “Mijn Club”. Je kunt daar inloggen met je bondsnummer (dat op het ledenpasje staat) en je wachtwoord dat je zelf kunt instellen.

Bij eerste inlog klik je op ”wachtwoord vergeten”. Dan krijg je een mail waarmee je je wachtwoord kunt instellen. Je krijgt toegang tot de ledenlijst van de club (we mogen nl de ledenlijst vanwege de privacy wetgeving niet meer in ons jaarboek publiceren) en je kunt je gegevens (tel nummer en mailadres) zelf wijzigen.

Met dit wachtwoord kun je ook de nieuwe app van de KNLTB activeren voor de smart phone. Hiervoor download je de “KNLTB Clubapp” via de App Store (voor I-Phones) of Google Play (voor android toestellen) en log je in met uw bondsnummer en het wachtwoord dat je op de site hebt aangemaakt. (Je kunt ook direct op de app het wachtwoord aanmaken. Dit wijst zich verder vanzelf)

Als je de club moet kiezen vul in: T.C. Maarheeze.

Met de club app krijg je onder andere

• inzage in wedstrijdresultaten en wedstrijdprogramma’s van TC Maarheeze maar ook van andere tennisclubs;
  • alle nieuwsberichten van TC Maarheeze;
  • reserveren van een baan;
  • toegang tot de ledenlijst;
  • Je kunt andere leden eenvoudig uitnodigen voor een partijtje.

Heb je vragen of kan je je bondsnummer niet vinden: stuur even een mail naar de club. Onder aan iedere pagina kun je dit eenvoudig doen.

Vragen?

Telefoon