Reserveren padelbaan

Wil je graag bij ons komen padellen? Lees hieronder hoe het reserveren van een baan in z’n werk gaat.

Leden reserveren een padel baan via de KNLTB club app/clubwebsite op dezelfde manier als een tennisbaan reserveren.

Onze leden hebben voorrang op het mogen spelen op onze twee padelbanen maar natuurlijk zijn ook niet-leden welkom op onze banen echter is dit alleen mogelijk op bepaalde tijden:

• maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
  • zaterdag van 12.00 tot 23.00 uur
  • zondag van 12.00 tot 23.00 uur

Het is niet mogelijk om tijdens een evenement (bijv. toernooi/competitie/padeltrainingen) een baan te huren

Algemene regels

• De speelduur betreft 1 uur, beginnende op de hele uren overdag en in het weekend; op de piekuren  op de halve uren beginnend om 18.30 uur;
  • Voor beschikbare tijden kun je kijken op de KNLTB clubapp;
  • Je dient met 4 spelers te reserveren; padel is immers een dubbelspel;
  • Als je lid bent kunt je gratis padellen. Niet leden (en introducés) betalen 7.50 Euro per persoon per uur;
  • je kunt in de daluren max 3 introduces meenemen en in de piekuren 1 introduce;
  • Je kunt de padelbaan maximaal 7 dagen van te voren reserveren (om precies te zijn 168 uur)
  • Je kunt een padel baan max 1 uur per dag reserveren;
  • Je kunt de padelbanen max 2 keer per week in de piekuren reserveren.
  • leden met een tennis en padel-dal abonnement kunnen  de banen alleen reserveren in de daluren of geselecteerd worden in een reservering. Een uitzondering is de zomervakantie wanneer het minder druk is op de padelbanen. Dan kunnen de leden met dit abonnement ook de padelbanen in de piekuren reserveren of deel uit maken van een reservering.

Jouw ledenpas is strikt persoonlijk en kan nooit door anderen gebruikt worden.

Optie 1: Reserveren van een padelbaan door leden

Het reserveren van een padelbaan kan via de KNLTB Clubapp of via de clubwebsite als je ingelogd bent als lid. De speeltijd bedraagt maximaal zestig minuten. Vul de volledige naam van alle padelspelers in op de KNLTB Clubapp op het door jou gekozen tijdstip.

Optie 2: Reserveren van een padelbaan door leden met niet-leden (introducés)

Indien leden van TC Maarheeze samen met een introducé (niet-lid) een padelbaan willen huren, betaal je € 7,50 per introducé. Bij de reservering op de KNLTB Clubapp kun je de naam en mailadressen van de introducé(s) invullen. Het lid dat reserveert betaalt de introducé toeslag.

Wil je in de piekuren (s 'avonds door de week van 18.00 - 23.00 uur) een padelbaan huren, dan dienen er tenminste 3 spelers lid te zijn van TC Maarheeze en kan er dus 1 introduce meedoen, in de daluren kun je spelen met 3 introducés.

Let op: je kunt een afspraak met één of meerdere introduceés niet annuleren of verzetten. Als je dit wil, stuur dan een mail naar de club. Dan wordt de afspraak handmatig verzet of geannuleerd en het betaalde bedrag voor de introducé (s) weer teruggeboekt. Dit kan tot maximaal 24 uur voor je reservering.

Optie 3: Reserveren van een padelbaan door niet-leden

Het reserveren van een padelbaan door niet leden is mogelijk door de week van 07.00 uur tot 17.00 uur en in het weekend vanaf 12.00 uur en als er geen evenementen op de betreffende baan plaatsvinden. Het huren van een padelbaan kost € 30,- per uur.

Wil je padel een keer proberen en word je daarna lid. Dan krijg je de huur van de baan (7.50 Euro per persoon) als korting op je lidmaatschap.

Reserveren? Ga naar  KNLTB Meet and Play om een baan te reserveren.  Heb je nog nooit padel gespeeld en beschik je dus (nog) niet over een padelracket dan is deze bij ons te huur. Dit kost € 5,00 per racket per uur, ballen zijn hierbij inbegrepen. Dit kun je tegelijk aangeven wanneer je een baan huurt. Je krijgt dan bij je bevestiging ook instructie waar je de rackets en ballen kunt ophalen.

Wijzigen/annuleren van de reservering

Het kan altijd voorkomen dat een speler op de gereserveerde tijd niet kan spelen. Wijzig de reservering in de KNLTB clubapp.  Het kan natuurlijk ook zijn dat door omstandigheden de reservering niet kan doorgaan. Verwijder deze dan uit het reserveringssysteem zodat anderen de padelbaan kunnen reserveren of laat dit minimaal twee dagen van te voren weten via een mailtje aan de club. Bij het meerdere malen niet komen opdagen zal het bestuur passende maatregelen nemen.

Reserveringen op vaste tijd voor groepen

Dit is momenteel niet mogelijk.

Andere wensen? Meer weten?

Vanzelfsprekend is maatwerk mogelijk. Te denken valt dan aan het huren van 2 padelbanen voor meerdere uren in combinatie met begeleiding. Stuur voor vragen en/of opmerkingen een mailtje naar[email protected]