Cranendonck toernooi

De 4 Cranendonckse tennisverenigingen, TC de Braken, TV Dorplein, TC Maarheeze en Budelse TV, organiseren dit jaar alweer voor de negende keer de Cranendonckse tenniskampioenschappen. Starten doen we met de disciplines dames en heren dubbel, van 16 tot en met 22 maart, gevolgd door enkel en gemengd dubbel van 22 tot en met 29 maart.

De wedstrijdorganisatie probeert onze leden, maar ook die van de andere Cranendonckse verenigingen, weer te enthousiasmeren voor dit evenement. We spelen dit jaar in 3 klassen, te weten de KNLTB sterktes 4 en 5, 6 en 7, alsmede 8 en 9. Deelnemers moeten 16 jaar of ouder zijn.

De wedstrijden vinden plaats op de tennisparken van de tennisverenigingen in de gemeente Cranendonck

Mocht je graag mee willen doen in een van deze klassen maar heb je, weet je, geen partner voor het dubbelspel, meld je dan a.u.b. toch aan. Jaarlijks hebben we individuelen die toch graag willen "dubbelen" en die proberen we zo aan een partner te helpen. Daarnaast is het ook zo dat je een partner van buiten Cranendonck mag vragen als je zelf lid bent van een van de 4 bovengenoemde verenigingen.

Onder aan deze pagina zijn de inschrijfformulieren te downloaden om in te vullen en daarmee in te schrijven. Deze kun je verzenden naar de wedstrijdorganisatie, e-mail [email protected]. Dit is ook het adres waar je met eventuele vragen terecht kunt.

Online inschrijven kan natuurlijk ook weer via toernooi.nl  Zie hier voor de eerste week, dames- en herendubbel, en hier voor de tweede week, enkelspel en mixed dubbel.   Doe ook mee zodat we er met zijn allen weer een gezellig, spannend en sportief toernooi van maken.

Namens de toernooi organisatie,

Ralf, Inge, Evert, Joost, Tino en Stefan

Inschrijfformulier CK dubbel 2020.xlsx Inschrijfformulier CK enkel en mixed 2020.xlsx